1. Jak mogę zamówić wasze produkty?
Nasze produkty najlepiej zamówić telefonicznie, bądź poprzez e-mail, dane kontaktowe podane są w zakładce kontakt, można również skorzystać z umieszczonego tam formularza kontaktowego.
W zależności od zamówienia towar może być wysłany za pobraniem lub po otrzymaniu przedpłaty.
2. Kto pokrywa koszty przesyłki?
Przy zamówieniach do 1500 zł netto koszty przesyłki pokrywa klient, po przekroczeniu tej kwoty za przesyłkę płacimy my.
3. Jak długo czeka się na realizację zamówienia?
Termin realizacji mieści się z reguły w 7 dniach. Jednak w przypadku gdy posiadamy dany asortyment na magazynie przesyłka może być już na drugi dzień u Państwa.
4. Czy można zamówić próbki waszych produktów?
Tak. Koszt wysłania próbek naszych produktów to 25 zł brutto, kwota ta jest jednak odejmowanaw przypadku złożenia zamówienia.
5. Jaką dajecie gwarancję na wasze produkty?
Gwarancja wynosi standardowo 2 lata natomiast trwałość naszych produktów jest o wiele dłuższa.
6. Czy sztukateria nie zniszczy się podczas transportu?
Nie. Nasze produkty są dobrze zabezpieczone i oznakowane, na dodatek każda paczka jest ubezpieczona.
7. Jaka jest standardowa długość waszych elementów?
Standardowa długość elementów podłużnych wynosi 1,5 metra ponieważ taka długość została uznana przez nas oraz przez wykonawców za najbardziej wygodną i poręczną do montażu. Bez dopłaty, na życzenie wykonujemy listwy o wymiarze 2 m.
8. Czy montaż waszej sztukaterii jest trudny?
Nie, doświadczenie pokazało, że po zapoznaniu się z naszą instrukcją montażu nawet laik jest w stanie perfekcyjnie przykleić nasze elementy.